onsdag 1. april 2009

Tiden går...

...og skrivekløa forblir borte. Kanskje et tegn på at det ikke er stort som skjer i en carreraverden?

Vel, tiden går, og jeg begynner for alvor å kjenne at jeg er lysten på vår nå. Det er ikke mye som tyder på vår ennå, men noen små tegn er det jo. Mildere vær, og noen hestehov som titter frem her og der. Men her hvor vi bor, er det ennå masse snø. Digre hauger etter vinterens brøyting. Så jeg er ikke videre optimist. Ennå...

Om noen dager begynner påskeferien. Det ser vi frem til. Først skal vi en liten tur på hytta, og så blir det togtur på meg og avleggerne, når far i huset stikker avgårde på jobb igjen.

Jeg ser fremt il noen dager borte fra hverdagen nå. Selv om jeg stort sett bare går her hjemme og ikke gjør stort. Det er noe eget med tur uansett.

Så får vi se da, når høytiden er et tilbakelagt kapittel, og vi er hjemme igjen; kanskje både våren og skrivekløa har kommet tilbake igjen. Time will show.

Ha en fortreffelig påske!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar