mandag 20. april 2009

Meg, i et nøtteskall...

At jeg er et svimehue er vel ingen hemmelighet. Jeg gjør og sier de utroligste ting, og har vel fått mange til å både le og riste på hodet. 

Nå er jeg en smule usikker på om dagens lille hendelse skal skrives til surrehuelista, eller om den bare skal inngå under ting-man-gjør-til-vanlig-som-blir-helt-feil-enkelte-steder lista. Jeg vil jo helst legge den i sistnevnte liste, men jeg vet at enkelte bare vil le enda høyere da, og peke heftig på den første lista...

Så det får være opp til hver enkelt å dømme og plassere.

Vel, det var altså tidlig morgen her i huset. Søvnen min var ikke engang halvgnidd ut av øynene, men ungene var skysset avgårde til skolen, og jeg satte meg ned for å prøve å komme til hektene, mens jeg leste kaffen og drakk avisa...

Etter at avisen var ferdiglest så var det innom nettet en tur, hvor jeg blant annet skulle legge inn en annonse på finn.no.

Annonsen blir skrevet, og jeg starter prosessen for å betale. 35 kroner kostet herligheten, og betalingen skulle taes pr konto på nett.
Jeg reiser meg for å hente lommeboka. Må jo ha bankkortet for å legge inn de aktuelle tallene. 

Vel, jeg benker meg ned i sofaen igjen, åpner lommeboka og plukker ut nøyaktig 35 kroner...

Så der sitter jeg da, med 35 blanke kroner i handa og pc`n i fanget, og opplever et kort øyeblikk at verden rett og slett stopper opp et øyeblikk.

Jeg må presisere at jeg ikke gjorde noe forsøk på å putte pengene inn i pc`n. Selv jeg er ikke så fjern, selv om man kanskje skulle tro det *knegg*

Pengene ble raskt lagt tilbake, kortet tatt frem og annonsen betalt.

Menjeg kan skrive under på at det ikke er noe enklere å putte et kort inn i pc`n altså, og hvordan jeg skal få det ut igjen, det aner jeg virkelig ikke...

Nyt våren, folkens ;-)





4 kommentarer:

  1. *dauer av latter*
    Ja, du får det til *knegg*
    Har du vurdert å ta det opp til høyere hold for dem som ikke har dekning på kort, men masse mynt hjemme?

    Heia Brann!

    SvarSlett
  2. Hi, hi, hi!!
    Du prøvde ikke å stappe myntene inn i USB-porten eller disk-skuffen?? *grineler*

    Paola

    SvarSlett