tirsdag 10. november 2009

Tirsdag morgen

Jepp, det er tirsdag, og det er morgen, og jeg sitter her og skriver... Kanskje det er det som er løsningen...å skrive på morgen eller formiddag? Kanskje det blir noen innlegg her i ny og ne da, og kanskje det blir noen innlegg som ikke bare består av planer om hva jeg skal gjøre, men som aldri blir gjort...

Jeg sitter i en lettere forvridd posisjon i sofaen her, for sola titter inn vinduene, og den blender meg... Kaffekoppen står på bordet, og jeg kjenner trøttheten er i ferd med å forlate meg. Jeg kjenner meg klar for dagen. Ikke verst, til meg å være.

Utenfor vinduene er det kaldt... 4 minus. Den kaldeste morgenen jeg har fått med meg hittil i høst. Det er skyfritt på himmelen, og jeg har sittet og sett frostrøyken forsvinne, i takt med at sola har tittet opp over fjellene borti her. Det er jo vakkert.

Jeg snakket jo om bilder hver dag her inne... Jeg tror jeg skal moderere meg litt, for jeg vet at jeg ikke kommer til å skrive hver dag, men jeg skal bli flinkere til å ta bilder, og jeg skal legge ut litt her. Så hvorfor ikke starte i dag...


Ikke det mest spennende bilde, men passende på en dag som denne.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar