tirsdag 17. november 2009

Dagene går...

Det er rolige dager og lite å skrive om for tiden. Ikke tar jeg bilder heller.

Men for å opprettholde litt liv her inne, så må jeg jo inn å kvittere.

var på foreldresamtale med storesøster i dag. "Ny" skole, ny lærer og nesten ny klasse. Spennende. Men innholdet var som før: skryt fra a til å, både faglig og sosialt. Så noe riktig har vi da gjort i foreldrerollen :-)

Det er så utrolig godt å sende ungene på skolen, vel vitende om at de har det bra, og ikke minst at de som de omgåes også har det bra, i deres nærvær. Det er det dessverre ikke alle som opplever.

Måtte det bare fortsette!!

Og de er jo verdens beste unger da, og det leder meg inn på bildet for i dag...

Denne lappen fant jeg på hodeputa mi en kveld jeg gikk og la meg. 8 åringen min som har skrevet. Det er vel overflødig å si at jeg sovnet med et smil om munnen den kvelden :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar