lørdag 27. desember 2008

Vi låner, og gir noe tilbake...

De som har fulgt med på Jul i Blåfjell kjenner vel igjen overskriften her...

Jeg satt her nå og la ut endel bilder på skrytesiden min med håndarbeider jeg har produsert, og i forbindelse med en vest jeg har strikket til min mor, så skrev jeg som følger:

"Nå var det vel ikke slik at jeg gikk tom for ideer, men hun sådde en veldig god tanke i meg der...hvorfor ikke strikke noe til henne? Min egen mor, som alltid har vært der for meg...hvorfor ikke gi noe tilbake..."

Dette gjorde meg egentlig litt varm innvendig, men samtidig så fikk jeg tanker...er jeg flink nok til å gi noe tilbake?? Som blant annet til mine foreldre...

De har vært der hele livet for meg, de har båret meg frem her i verden, og gjort meg til den jeg er i dag, men hva har jeg gitt tilbake? Har jeg gitt nok? Hva mer kan jeg gi?

Mange spørsmål...

Det er så mange i livene våre som bidrar til så mye, og mange ganger uten å få en dritt tilbake. Og dette slår begge veier, selvfølgelig. Vi har vel alle gitt, uten å få noe tilbake...

faktisk så tror jeg jeg har, for første gang i historien, et nyttårsforsette klart her...og det er å følge denne, i langt større grad enn før...

VI LÅNER, OG GIR NOE TILBAKE...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar